پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3686
-
الف
+

اختصاصی: آی‌فیلم «مهرآباد» را روی آنتن می‌برد

شبکه آی‌فیلم، سریال «مهرآباد» ساخته سید فرید سجادی حسینی را روی آنتن می‌برد.

شبکه آی‌فیلم، سریال تلویزیونی «مهرآباد» ساخته سید فرید سجادی حسینی را روی آنتن می‌برد.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «مهرآباد» ساخته سید فرید سجادی حسینی از سه‌شنبه 16 مرداد از شبکه بین‌المللی آی‌فیلم پخش می‌شود.

سریال «مهرآباد» روایتگر زندگی "کیا مقدم" است که پس از ۱۲ سال دوری از وطن و شکست در زندگی زناشویی برای پیگیری کارهای شخصی به کشور باز می‌گردد، ولی در همان بدو ورود با اتفاقی روبرو می‌شود که زندگی خودش و بسیاری را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

«مهرآباد» از آذر ۱۳۹۰ مقابل دوربین رفت و این مجموعه در خرداد ۱۳۹۱ به پایان مرحله تصویربرداری رسید و در اردیبهشت ۱۳۹۲ تولید آن خاتمه یافت. از جمله بازیگران این سریال می‌توان به مهران احمدی، هومن سیدی، علی سرابی، بهروز شعیبی، شقایق دهقان، ندا مقصودی، لیندا کیانی، بهناز جعفری، آتنه فقیه نصیری، پوراندخت مهیمن، گلاره عباسی، سوگل طهماسبی، الهام کردا و اشکان خطیبی اشاره کرد.

امید سهرابی و امیررضا طلاچیان فیلمنامه «مهرآباد» را به نگارش درآورده‌اند و تهیه‌کنندگی این اثر بر عهده علی تقی‌پور بوده است.

مجموعه تلویزیونی «مهرآباد» از امروز (سه‌شنبه 16 مرداد)، هر روز ساعت 18:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و رأس ساعت‌های 2:۰۰ بامداد و ۱0:۰۰ روز بعد تکرار خواهد شد.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر